Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

LeAn

18-12-2010 kl. 22:31

Set af 987

Da den ældste boede hos mig

var hun hos sin far hver 2. weekend og i noget af ferierne. Snakkede i telefon med ham hver aften.

Han dukkede ikke op til skole/hjem den ene gang, det var - for hun boede kun hos mig i ca 11 måneder.

Nu bor hun hos ham og har gjort det i 3 år. Hun kommer her hver 2. weekend og noget af ferierne.

Jeg snakker i telefon med hende hver aften, når hun ikke er her. Har 2 gange deltaget i skole/hjem - selvom det ligger ret sent på dagen for at passe ham. Skal siges jeg bor nær Århus og de bor i København.

Jeg har været ovre for at se hende spille teater - inden hun droppede det igen.

Arrangement af rejserne mellem København og Århus - har altid været min hovedpine og takket være statsforvaltningen påhviler hele udgiften nu mig.

Vores samarbejde er på mange måder godt - men jeg har det stadig svært med ham, da han nogle gange har reageret meget voldsomt på småting. Fx flippede han fuldstændig ud, da jeg ville have adgang til skolens forældreintra :(

Hun får af og til en veninde på besøg her eller er hos en, hun kender nær Kolding en halv af mine weekends. Det omvendte ville formentlig aldrig have fundet sted. Men vi er begge ret flexible mht at bytte weekends, når behovet er der.

Hun ville ønske vi boede så tæt på hinanden, at det var muligt med en 7/7 - men sådan er verden desværre ikke.

Jeg fatter ikke de fædre, der bare holder sig væk eller på anden måde er uinteresserede. En vis forståelse for at det kan være svært, hvis man aldrig har boet sammen med sit barn og forholdet mellem forældrene er dårligt - men på et eller andet tidpunkt ville jeg forvente savnet blev for stort.

Mange hilsner
Lene - der også prioterer at få alene-tid med den store

Dette er et svar til Hvor ofte ser jeres barn/børn deres far?

af Ano (18-12-2010 kl. 21:53)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook