Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

lis

19-12-2010 kl. 15:00

Set af 1720

vækst hos pige på 4 år og 3 mdr.

Jeg var til 4 års undersøgelse med min datter for ca 2 mdr siden,der målte hun 100 cm,og vejede 15,6 kg-lidt lille og let synes jeg!Det skal siges,at hun aldrig har været den store spiser,hun får mange små måltider,det kan virkelig være en kamp,da hun er kræsen,og godt ved hvad hun vil have!Lægen sagde,at hun var som 1 ud af 4 iht højde og drøjde for hendes alder.Ellers trives hun,er fuldstændig alderssvarende med sprog og socialt,og på alle måder et sundt og aktivt barn.Jeg og faderen er begge over gennemsnittet i højde,så hun er ikke genetisk bestemt til at være lille,og jeg kan godt se,hvor meget det kan variere for børn på hendes alder,fx. i børnehaven,hvor der er store forskelle på børnene.Når jeg ser på mine venners børn på den alder,så er hun den mindste.Så,hvor store er jeres poder på samme alder?Mvh Lis

Svar til dette indlæg

Den tunge ende... Odenseaneren 07-02-11
kl. 09:33

Godt nok en dreng maboni 01-02-11
kl. 12:03

min datter p.nille 07-01-11
kl. 10:28

min datter Drukmaasen1983 21-12-10
kl. 22:30

heller lille og vågen Odenseaneren 21-12-10
kl. 11:55

Min datter er godt nok 5 år men Moren 19-12-10
kl. 21:44

Lyder da helt ok Stivne 19-12-10
kl. 21:01

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook