Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

ano30

19-12-2010 kl. 22:22

Set af 776

sidder fast til over begge øre

manden og jeg har 2 drenge sammen og venter tvillinger nu her denne graviditet er ikke planlagt men havde håbet det ville bedre.
vi blev i sin tid nød til at gå flytte fra hianden pga ham han har svært at styre sit temp hvilket så resultere i at det går verbalt ud over mig og han er pisse ligeglad om ungerne høre det og han siger også han er ligegled.og han har kun hans intresser for øjne feks falder her den anden dag og vrider mit bækken ringer græedene hjem og siger jeg næsten ikke kan køre bilen hjem har oven i hatten bækken løsning hv ad vælger manden så at gøre da jeg endelig kommer hjem han skrider da bare selv om jeg ikke kan gå og står og skal ha 2 børn i bad osv sådan er det evigt og altid .
han står og venter på at skal en pykater for at få en udrednig da de mener han er pykisk syg .
her er jeg så fanget min sviger far har kausioneret for huset og det står kun i mit navn har sagt flere gange at jeg gerne vil sælge det men så tænder han af så har jeg bare at skaffe de penge hans far har kausioneret for ellers smadre han hele hytten så jeg slet ikke kan sælge det der kommer den ene trusel efter den anden hvis jeg feks siger min mening når vi skændtes for jeg at vide hvor har jeg lyst til at smadre det bord her i hovedet på dig eller smadre dig og for han ikke de penge han vil ha så begynder han bare at smadre tingene ad .
hvad så når der kommer 2 små mere står med 3 børn nu føler jeg også kommer der 2 mere er træt af drama og hans negative lort og hvor end utrolig det lyder så holder jeg stadigvæk af ham men ved allrede nu at vi ikke holder .

ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg måske bare ha luft

Svar til dette indlæg

Kom væk i en fart... han er jo Mette 31 22-12-10
kl. 17:48

ja, løb alm. psyk 19-12-10
kl. 23:23

LØØØØB!! Natliv 19-12-10
kl. 23:02

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook