Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

LeAn

21-12-2010 kl. 13:06

Set af 314

Jeg tror du har brug for hjælp udefra...

ellers kommer det til at tage lang tid - måske så lang tid, at en af jer ender med at give op :(

Min mand har ikke været mig utro, men han forlod mig for ca 4½ år siden. Kom tilbage efter en måneds tid, men der gik yderligere 3 måneder inden vi kom til at bo sammen igen. Det har taget mig år at komme helt over det - og i den periode, har han på mange måder været i et bur. Jeg har stillet ultimative krav, hvis han ville gå til noget - har haft behov for at vende situationen osv

Vi indgik på et tidspunkt en aftale: Når som helst jeg beder om det, skal han fortælle mig hvorfor han er sammen med mig. Det er længe siden, jeg sidst spurgte - men det var en måde at få bekræftelse på. Og du kender sikkert selv til, at det ikke er nok at få et "jeg elsker dig". Det gav mig, det jeg havde brug for uden at gå tilbage i tiden.

Men jeg burde have opsøgt en psykolog - for der ligger så meget andet i vores historie, som burde have været bearbejdet.

Hvis du ikke vil gå så langt - så kan du måske lave samme aftale med din mand, som jeg lavede med min? En konkret forklaring på, hvorfor han valgte DIG - så I ikke behøver vade rundt i det skete, hver gang du kommer i tvivl?

Jeg håber, det lykkes for dig at lære at leve med fortiden.

Knus,
Lene

Dette er et svar til Hvordan lærer man at give slip

af Mig (21-12-2010 kl. 10:36)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook