Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

muttitil3

30-12-2010 kl. 13:20

Set af 1276

Hvordan er i blevet til en stor familie?

Hej med jer.

Vil da gerne høre hvordan i er blevet til en stor familie?

Kan starte med at fortælle min historie.

Jeg har altid gerne vil have 2-4 børn.
Der gik bare lidt tid før jeg mødte manden i mit liv. Ham mødte jeg i 2004 og vi blev hurtig kærester. Der gik dog et halv inden vi flyttede sammen fordi han havde 3 børn, Mikkel,Emma og Sofie i forvejen som også skulle lære mig at kende. Ham og hans eks kone var gået fra hinanden i slutning af 2002.

I 2006 fik vi vores første barn sammen. Blev gravid i 1 forsøg. En dejlig dreng nemlig Noah. Vi var enig om at vi kun skulle have ham sammen men der gik ikke lang tid før vi begge fik lyst til at få en mere. I 2008 fik vi Frida. Så skulle det også være slut. For hver 2. weekend vil vi have 5 børn i huset. Men men jeg fik altså lyst til en mere og han var dog ikke enig i starten men glemmer aldrig den nat han vækker mig ca. kl.3 om natten. Skat der er noget jeg har tænkt over. Jeg siger at det kan han fortælle i morgen. Der går lidt tid også siger han nej det skal være nu. Hvad er det så? Jeg vil godt have et barn mere. Jeg lå i lidt tid også gik det op for mig hvad det var han sagde. Også sagde jeg ellers godnat og fik sovet meget lidt det sidste af natten pga. det han havde sagt. Den 24/11 2010 fik vi Mads.

Lige nu går vi og snakker om vi skal begynde projekt nr.4 i starten af næste år. Vi har begge lyst til en mere og jeg vil da gerne have mere en 4 børn med tiden. Nu må vi se om der kommer en nr. 4.

Svar til dette indlæg

Har altid vil have mange børn. elskerminepiger 02-01-11
kl. 13:03

Har altid ønsket stor famlie MKGAARD 01-01-11
kl. 21:15

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook