Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Gitte og Liv

02-01-2011 kl. 20:11

Set af 1718

Hvordan forbereder jeg/vi os bedst mulig

Hej piger...

Tænkte at dette var stedet, som kunne guide mig lidt!

Min sag "kort" Jeg fik for snart 14 dage siden af vide at jeg danner antistoffer den lille dreng inde i min mave. Jeg er reh. neg af blodtype og han er reg. pos. dette er normalt intet problem, men her er intet normalt;) Hans blod bliver tyndere og tyndere og jeg kan se frem til en tus til Riget inden for de næste ca. 14 dage for at få tilført blod til ham. Derud over har vi fået af vide at vi skal forvente at han kommer ud omkring uge 34. Vi er også blevet forberedt på at han skal have yderligere blod når han kommer ud, samt lys.

Jeg bliver scannet hver 2. dag for at sikre han har det godt. Og lægerene forsikre os om, at han ikke tager skade at dette...

Men, men, men.... Mine tanker flyver afsted... Han vejer pt. 1876 gram og jeg er 31+2 i dag. det vil sige at han nok kommer ud om ca. 2-3 uger og at han når op over de 2 kg...

Har I nogle råd til, hvordan jeg forbereder mig selv samt vores datter på 3½ år til den kommende fødsel samt forløber efterfølgende??

Spørg endelig, hvis jeg ikke har forklaret mig ordenligt;)

Venligst Gitte

Svar til dette indlæg

Besøg, besøg.... Odenseaneren 31-01-11
kl. 20:10

Besøg neo annamoll 03-01-11
kl. 11:39

Kære Gitte Dorte 02-01-11
kl. 20:53

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook