Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ano i dag

03-01-2011 kl. 11:16

Set af 1039

Gravid med nr. 4..... Et mirakel eller..

Hej
Jeg har sammen med min mand 3 dejlige unger. Alle tre er blevet til ved hjælp af kunstigbefrugtning. Vi har fået afvide af adskillige læger, at vi umuligt kunne blive gravide selv, og at der ville være større chance for at vi vandt i lotto.....(Jeg har pco og min mand har dårlig sædkvalitet.) Derfor har vi ikke brugt beskyttelse, og her til morgen stod jeg så med en positiv graviditetstest, og er ret chokeret!!! Jeg tror bestemt at jeg bliver glad, når det hele lige bundfælder sig lidt, men jeg er helt rundt på gulvet...
Jeg skal starte på arbejde igen i slutningnen af januar efter barsel med den sidste, og hvad vil de ikke sige til at jeg snart går på barsel igen??? Åh - det hele køre rundt lige nu....

Hvordan er hverdagen med 4 børn??

Knus fra hende der venter nr. 4

Svar til dette indlæg

Det er jo fantastisk!!! capricorn 03-01-11
kl. 13:18

Tror da bestemt du bliver glad:o) Lulle24 03-01-11
kl. 12:59

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook