Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

~Charlotte~

04-01-2011 kl. 12:18

Set af 946

Også 4 børn

Vi har 4 børn - det har vi haft i næsten 5 mdr. nu. Og det er gået over alt forventning. Jeg var også meget skeptisk inden og ret nervøs for hvordan det hele skulle gå. Da jeg fandt ud af jeg var gravid havde vi nemlig en baby på 5 mdr. og det synes jeg var ret uoverskueligt. Vores situation er egentlig meget lig jeres. Vores sidste skud på stammen var heller ikke planlagt og vi havde i forvejen 3 små børn - de er nu 4 (5 om 2 mdr.), 3 og 1½ år og så den sidste på knap 5 mdr. Min mand er også først hjemme ca. 18.15 (lidt senere i øjeblikket pga. vejret) Jeg må da indrømme at nogle dage er maden ikke helt klar. Men jeg sigter meget efter at vi får noget nemt i hverdagen og gerne noget hvor der er nok til 2 dage. Men egentlig synes jeg at det går okay... og allerede nu, da den yngste snart er 5 mdr, begynder det at blive lidt nemmere.

Held og lykke med det hele.
Hilsen Charlotte

Dette er et svar til aldersforskel? er virkelig meget i tvivl

af ano i dag (04-01-2011 kl. 09:53)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook