Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

mmm

04-01-2011 kl. 13:46

Set af 423

Et dilemma

Jeg har været sammen med min kæreste i 1½ md så vores forhold er ganske nyt. Jeg har endnu ikke mødt nogen af hans venner eller familie, da vi kun har ses hos mig. Jeg er alene med min søn og kæresten kommer kun når han sover. Så det er ikke så meget vi har set hinanden. Nu er der kommet lidt krise i hans familie hvor jeg kan fornemme at han er tovholder og den der tager det store slæb for at få dette familie medlem igennem en stor krise. Jeg synes det er dejligt, at han støtter op om sin familie, men det er så 100% på bekostning af vores forhold. Jeg har ikke set ham siden juledag og har ikke snakket med ham i 4-5 dage. Han svarer knap nok på mine sms'er. Selv nytårsaften hørte jeg intet fra ham. Nu har jeg så lige snakket i tlf med ham hvor han melder ud, at han pt må prioritere hans tid til hans familie og at han kan mærke at han skal passe på sig selv så han ikke også bryder ned. Det har jeg selvfølgelig forståelse for, men kan ikke helt forstå, at jeg bare helt skal ud på et sidespor pga dette. Nu er det så jeg ikke kan finde ud af, om jeg bare skal glemme ham eller om jeg skal stå passivt ved hans side og vente til bølgerne har lagt sig i hans familie?

Svar til dette indlæg

Du skal videre.. MorL 04-01-11
kl. 14:41

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook