Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

elskerminepiger

04-01-2011 kl. 19:00

Set af 2093

Ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv?

Hejsa piger.

Jeg ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv efter jeg her til aften fik beskeden af min mand at han havde brug for en pause fra mig og skulle tænke nogle ting igennem.

Vi havde en meget hyggelig juleaften men der efter vende det hele. Han tog på arbejde mandag d.27 Dec og ringede til mig at jeg skulle ikke tænke på mad til ham da han skulle arbejde længe og nok tog med en kollega hjem efter arbejde for de skulle starte tidlig næste dag. Siden der er han begyndt at komme hjem fra arbejde mellem 18.30 -21 også går han bare ind til sin pc eller sætter sig og ser tv. Børnene siger han hej og sætter sig måske sammen med de to store og ser tv. Når de så skal i seng skal jeg putte dem for der går han ind til sin pc. Jeg har to piger der spørger hele tiden hvorfor far er sur,hvorfor far kommer hjem når jeg skal i seng eller når jeg sover + et hold tvillinger fra Aug. Jeg er gravid. (ikke planlagt)

Han kom hjem her kl.18 og sagde det meget hurtig. Gik ind og pakkede en taske med nogle af sine ting og sagde til pigerne at far skulle bo ved en ven i nogle dage men i har jo mor. Gav dem et kys og gik. Jeg sagde til de to store at de skulle gå ind på deres værelse og lege lidt så kommer jeg om lidt. Jeg begynde at græde og sidder lige nu og græder. Min søde mor er kommet og vil gerne hjælpe mig.

Havde lige brug for at komme ud med det. Håber vi finder ud af det for børnenes skyld for jeg elsker ham. Han er min mand og faren til mine børn.
Undskyld hvis der er stavefejl.

Svar til dette indlæg

Vi har fået en god snak i går. elskerminepiger 08-01-11
kl. 11:42

sender energi malene 05-01-11
kl. 21:42

han kommer sikkert rendende tilbage... lene 05-01-11
kl. 16:35

Sådan ser det ud nu elskerminepiger 05-01-11
kl. 14:54

Giv ham lidt fred.. Maiaz17 04-01-11
kl. 21:47

Har han fundet en anden?? chael 04-01-11
kl. 19:45

krydser fingre for jer anja89 04-01-11
kl. 19:29

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook