Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Lulle24

05-01-2011 kl. 09:43

Set af 1028

Venter nr.4.Manden er også selvstændig

her.Han er hjemme ca 18.30 hver dag og jeg er selv med ungerne indtil da. Jeg har bækkenløsning denne gang og det er super traels, men jeg klare den fint de fleste dage. Min store pige er 9 år, hun har fået en pony i julegave som jeg hjælper med at passe hver dag efter skole kl 13-15 hvor vi henter de små søskende på 3 år og 19 mdr. Om tirsdagen går jeg til gymnastik med de 2 små og onsdag til ridning med storesøster, mandag går hun til barsket, der køre jeg hende og henter hende kun, for de 2 små kan ikke være i gym. salen med alle de bolde;o) Ellers hygger vi, leger, tegner laver mad el. lign. Og jeg havde da tænk mig at blive ved med disse ting når nr. 4 kommer. Men det må vi jo se. Når den store har lært sin pony bedre og kende skal hun selv tage ud og passe den og ride den de fleste dage. Når ungerne er afsted rydder jeg op og vasker tøj og træner i Fitnessdk. (de dage jeg ikke har for ondt).
Vil sige det eneste jeg er træt af er at jeg denne gang døjer så meget med smerter i bækkenet, ellers tror jeg sagtens man kan passe 4 børn. Så ville da helt klart vælge at få 4 børn, tænk en glæde de kan få af hinanden, det er jo så skønt:o) Og tillykke med graviditeten.
Kh Louise venter nr. 4 til marts

Dette er et svar til aldersforskel? er virkelig meget i tvivl

af ano i dag (04-01-2011 kl. 09:53)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook