Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

<:3)-

07-01-2011 kl. 13:13

Set af 1062

2 voksne og 6 børn...

Det med vasketøjet er ret sjovt.
Da vi havde 3 børn, syntes jeg vi havde VILDT meget vasketøj og det fyldte rigtig meget i min bevisthed.
Nu har vi 6 børn og vasketøjet er blevet til en del af vores liv på lige fod med at der jo skal laves aftensmad...
Mine børn er snart 15, snart 15, 11½, 8, snart 6 og 3 år... + vi har en i vente til maj.
De 4 ældste har hver deres vaskedag og jeg vasker så de andre dage eller sniger mig til en vask en af de dage, hvor de har vaskedag.
Vores tøj er nok meget praktisk. Der er lyst og farvet. Ungerne har mest farvet og det lyse kommer så med i min vask.
Vi vasker vel i gennemsnit 10 vaske i ugen. Mere om vinteren end om sommeren, fordi tøjet jo fylder mere.

generelt har jeg den opfattelse, at vasketøj ofte fylder mere i hovedet end i vasketøjskurven, så prøv om du kan fokuserer lidt mindre på det og bare tage det som noget der skal gøres.
Ham på 10 år kan jo sagtens hjælpe til.
Han vil måske selv mene at han tager skade af det, men tro mig, det gør han ikke... ;-D

Knus Anne (21+1 med nr. 7)

Dette er et svar til Hvad gør i..?

af SandraH (07-01-2011 kl. 07:21)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook