Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

marlene

08-01-2011 kl. 12:26

Set af 876

også 4 unger:-)

og min mand arbejder i døgnvagter - nogen gange 2 i træk:-/
vores børn er 7, 5½, knap 2 og 5 mån... og det trækker sku tænder ud.. men pga den korte aldersforskel er de faktisk rigtig gode tiæl at underholde hinanden, specielt de 2 store.. og så har de også lært at hvis vi skal ha mad bare i nærheden af kl 18, ja, så er de sku nød til at gi en hånd med hvis jeg har brug for det...
at vi bor næsten ved siden af skolen er så også guld værd, da den store så selv kan gå i skole om morgenen..
mit bedste råd er nok at slække på kravene til dig selv: hvis der er meget uro og ulvetimen tar livet af dig, så smør en rugbrød eller lav en omgang havregrød i stedet for at bruge tid og kræfter på at lave mad. Hvis der ikke er tid til at rydde op - så lad det rode!!! - børn vil hellere ha der er lidt rodet, end en mor der stresser rundt for at nå det hele:-)

Dette er et svar til aldersforskel? er virkelig meget i tvivl

af ano i dag (04-01-2011 kl. 09:53)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook