Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

<:3)-

08-01-2011 kl. 21:22

Set af 252

LOL

Ja ofte... :-DDD
Nu har vi ikke råd til at tage på Jensens, men selv om jeg pt. venter nr. 7, så kan jeg da godt fantaserer om det min mand og jeg skal, når vores børn er fløjet fra reden, vel vidende at det først er om 20 år.
Disse tanker har jeg faktisk haft siden vi fik de store, som idag er fyldt 15 år.
Åh, jeg fantaserer om den tid, hvor den mindste ikke er afhænig af mig mere og jeg kan tage på kurophold med nogle veninder.
Eller på når ungerne er blevet så store, at jeg kan tage ud og spise romantisk middag med min mand...

Men jeg ville OGSÅ gerne have denne baby mere!!!
Og hvis jeg vælger det andet først, så vil det jo være alt for sent at få en baby bagefter.
Derfor har jeg det rigtig godt med at vi skal have vores 7. ønskebarn og jeg udsætter gerne mine andre drømme et par år for det!!!

Når jeg ser andre med et "besværligt" barn, så kan man da godt tænke: Puha, godt det ikke er mig.
Men man rummer jo heller ikke den usigelige kærlighed til dette barn, som man gør til sine egne.
Ja, det er da træls, når baby vil ammes midt i bøffen, men det er jo trods alt så kort tid barnet ammes og hvor det er i en træls situation og al den glæde der også er ved dette barn, opvejer det til fulde og meget mere.
Så selv om jeg har mine drømme om hvad vi skal, når vores børn bliver ældre, så kan det slet ikke afholde mig fra at få de børn jeg gerne vil have.
Vi skal nok nå det hele, hvis vi vælger børnene først. Vælger vi dem til sidst, så er det ofte for sent.

Kh. Anne - med 6 børn i alderen 3 - 15 år og venter nr. 7

Dette er et svar til Skrev om flere børn den anden dag

af måske4 (08-01-2011 kl. 09:25)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook