Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Charl8

08-01-2011 kl. 21:40

Set af 961

Jeg vasker i weekenderne...

Det passer lige med at vi har en 6 maskiner hver weekend. Men jeg er tilgengæld ikke så god til at få lagt det sammen.

Jeg har 4 kurve, en til hver af børnene og min mand og så får jeg delt deres tøj ud i hver... nogen gange når jeg slet ikke at få lagt det sammen inden kurven er tom og der bliver vasket igen... men selv ungerne er gode til at finde det de vil have i den kurv ;o)

Regner med når de bliver større, så må de selv til at lære at lægge deres tøj sammen og på plads i skabet, men indtil da går det nok at det ikke ligger i skabet hele tiden. Ca hver 3 uge, tager jeg mig sammen til at lægge tøjet sammen og på plads, men føler heller ikke jeg kan lave andet så, hvis det skulle gøres en gang om ugen.

Knus Charlotte, Katrine aug04, Nikoline sep07 og Mathias nov08

Dette er et svar til Hvad gør i..?

af SandraH (07-01-2011 kl. 07:21)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook