Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

vistma

10-01-2011 kl. 21:57

Set af 1188

diverse

måske du kan leje huset af ham? i hvert fald indtil du finder noget andet - få lavet en lejekontrakt, så kan du få boligsikring.
En anden har skrevet om andet praktisk med økonomien, så vil ikke sidde og skrive det samme igen ;)

Du skal kun oplyse i er gået fra hinanden for at du kan få hjælp økonomisk og så selvfølgelig i institutioner og skoler, så de kan være opmærksomme på børnenes trivsel - bare rolig det er ikke noget de kan bruge imod dig på noget tidspunkt.

Synes også du skal tage en snak med din læge især nu du er gravid, han vil kunne hjælpe dig med nogle samtaler om hvordan du har det, det er nemlig vigtigt du ikke glemmer dig selv i alt det her. Kan fornemme du er en fantastisk mor, som har fuldt tjek på børnene osv i denne forbindelse, men husk dig selv, det er langt hårdere at skulle arbejde med det om 5-10 år end nu hvor såret er åbent.

vedr. faren så lad ham komme meget ind over børnene stadig, lad ham hjælpe dig så meget som muligt selvom synet af ham sikkert giver dig kvalme, så tag imod hjælpen, du er gravid og har en del i dagligdagen kan jeg forestille mig og så alt det følelsesmæsssige oveni, det kan godt være du kan klare det selv, men det SKAL du ikke, ingen mennesker kan holde til det.

Og så græd, for helvede græd og mærk dine følelser, hæld lortet ud her på facebook, vær vred, frustreret og ked, men skriv hver aften en fantastisk ting ned om dine børn og dig selv, så du ved der også stadig er noget godt.
Knus og tanker fra mig der er så vred på dine vegne og får helt ondt i hjertet.

Dette er et svar til Håber i kan hjælpe mig..

af elskerminepiger (10-01-2011 kl. 18:42)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook