Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

<:3)-

12-01-2011 kl. 13:23

Set af 203

Nu hedder jeg ikke Gudde, men...

Jeg har da lidt erfaring alligevel. :-)

Jeg syntes det lyder rigtig godt at I tager jeres søns signaler alvorligt og lytter til dem. Det lyder til at han har brug for den tryghed, som I giver ham og det er rigtig godt.
Når han er klar, skal han nok "sige til".
Indtil da, kan det være en god ide at finde nogle måder at give ham trygheden på, så du også kan være noget for dine 2 andre børn.
Når du skriver bæresele, så går jeg ud fra at det er en babybjörn eller lign.?
Så kan jeg godt forstå at det føles tungt.
jeg selv har haft rigtig god glæde af slynger med mine 2 yngste børn og det har givet mig en stor frihed i forhold til mine ældre børn, som jeg også har haft hjemme (jeg er hjemmegående og mine børn går ikke i inst.)
Særligt har jeg været glad for viklen det første ½ år, fordi baby har kunne ligge i vuggestilling og viklen støtter så meget bedre end en alm. bæresele.

Hvis du gerne vil have ham til at sove i liften, så jeg jeg haft gjort det, at jeg har puttet viklen med ned i liften, så baby stadig har haft varmen og trygheden fra viklen.
Nogen gange har det virket, andre gange ikke.
Du kan også tage en T-shirt på og sove med den nogle nætter, så den rigtig kommer til at dufte af mor!
bagefter ligger du den i liften, at din søn har duften af dig og deved også noget tryghed.

Det er metoder som har virket for os, ud over tålmoddighed.
Børn udvikler sig så ufattelig hurtigt det første år og jeg er sikker på at det hele ser meget anderledes ud om bare 3 mdr.

Knus Anne (MOR til 6 og venter nr. 7)

Dette er et svar til Gudde

af anna (11-01-2011 kl. 10:32)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook