Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

BetinaB

13-01-2011 kl. 21:33

Set af 1093

tralala

Ja nu må i jo hellere få en opdate, jeg skulle lige have julen overstået og det hele på plads.

Aldrig har jeg haft så let et liv som jeg har lige nu. Ja han røg ud af døren. Efter en længere skænderi (børnene var hos deres far) fik jeg sagt på en pæn måde at jeg enlig ikke kunne leve med det ham, både fordi at jeg følte at han ikke bidrog med noget og fordi at følsesmæssigt virkede total ligeglad med ungerne og mig.

Så nu er jeg alenemor til to glade børn, som bliver ved med at spørge om hvornår lille søster kommer.

Og gud hvor kan det mærkes både på mig selv og på ungerne at vi har fået fred.

Der er jo halvt så mange ting at bekymre sig om, ihh hvor er det altså dejligt.
Og nu når vi er ved de gode ting, så har jeg lige købt en ny barnevogn på januar udsalg til en fantastisk pris. Så er det kun småting der mangler til lille pigen :)

Og tak fordi i gav mig et ordenligt spark i R.... :)

Dette er et svar til Heller ikke jeg!

af Karumse (20-12-2010 kl. 14:49)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook