Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

<:3)-

14-01-2011 kl. 15:59

Set af 1144

På egen regning...

For mit vedkommende er det på egen regning.
Vi prioriterede muligheden, da vi skulle flytte i noget større og bor nu i det berømte "udkantsdanmark", så vi ikke har så store udgifter på det punkt.
Vi sparer så inst. ved at vi har valgt at have børnene hjemme indtil skolealderen og fordi jeg ingen indtægt har, kan min mand få mit personlige fradrag.
Vi har ikke mange penge, men vi ville ikke have haft ret meget mere hvis jeg havde arbejde.
De ville blive ædt op i inst., transport (selv om vi ikke bor SÅ langt ude. Toget kører 300 m her fra) og ikke mindst STRESS.
Nu har vi overskud til at tænke over hvad vi bruger vores penge til og kan spare en del ved feks. at bage selv.

Kh. Anne (MOR til 6 unger i alderen 3 - 15 år og venter nr. 7)

Dette er et svar til Er sygemeldt

af Lulle24 (14-01-2011 kl. 11:58)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook