Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

sassy

15-01-2011 kl. 11:13

Set af 1105

Har selv helt ondt i maven

over at vi snart skal fortælle, at vi venter nr 5........
Men som min mand siger, det er sgu da ikke dem der skal passe dem, betale dem osv. Og det har han ret i.
Jeg tror også der er mange fordomme med at have mange børn, der er feks mange der mener at jeg aldrig kommer ud at arbejde igen, når jeg bliver ved med at få børn.
Og jo, folk tror at det er det vildeste abegilde i vores hus, når der er 4 børn, men syntes da ikke selv det er så vildt. Og syntes ikke det er hårdere end da jeg fik nr 1.....og nr 2.

Det eneste jeg er ked af er, at vi ikke bliver inviteret ud til folk mere. De kan ikke overskue sådan en flok og måske føler de også at det er for dyrt at fodre af på vores store familie.

Ellers går jeg stolt på gaden med alle ungerne, og lægger da mærke til folks blikke.......men så får man da lidt opmærksomhed ikk? ;-)

Sassy med en 02,04,07,09 og sep bebs

Dette er et svar til hej piger..

af marlene (14-01-2011 kl. 21:48)

Svar til dette indlæg

Kender du andre med mange børn? <:3)- 15-01-11
kl. 19:16

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook