Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Ane

15-01-2011 kl. 12:51

Set af 351

hm

altså det der med at nogle måneder er trælse at have fødselsdag i og at aldersforskellen bliver for stor kan jeg ikke rigtig tage alvorligt, undskyld mig.
Ønsker I jer et barn mere eller hvad? Så kan ovenstående "bekymringer" da være fløjtende ligegyldige. Børn vil da få glæde af hinanden i alle aldre.
Når det er sagt, så kan jeg ikke se, hvorfor du skulle være blevet for gammel. Jeg kan forstå, hvis det er psykisk hårdt at abortere mange gange, og hvis det kunne afholde dig fra at prøve igen. Det er en personlig afvejning, om man kan klare risikoen for at abortere og hvor langt man vil gå i bestræbelserne på at få et barn.
Du kan nok ikke bruge det til så meget, men ud fra MIT synspunkt så er du altså langt fra for gammel. Jeg har selv to børn, som jeg fødte da jeg var hhv. 39 og 42 år. De er så også lavet med kunstig befrugtning. Men der er da flere eksempler på kvinder, der bliver naturligt gravide og føder børn i en høj alder.
Jeg har ikke selv prøvet babyklister, så jeg aner ikke om det virker. Personligt tror jeg på at det virker at man sørger for at "have det godt" både fysisk og psykisk, at man slapper af og nyder livet. Mig har det f.eks. hjulpet at gå til yoga. Om det har været medvirkende til at det lykkedes at blive gravid kan jeg ikke sige, men det hjalp mig til at slappe af i min krop. Held og lykke med hvad I end beslutter jer for.

Dette er et svar til Er toget kørt??

af Henriette (13-01-2011 kl. 21:34)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook