Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

<:3)-

16-01-2011 kl. 18:42

Set af 384

Toget er ikke nødvendigvis kørt...

... men jeg kan sagtens følge dine tanker.
Der gik 2 år og 4 mdr. før jeg blev gravid med den jeg venter nu og jeg havde også tankerne, om løbet var kørt og jeg var blevet for gammel.
Men det var ventetiden værd, for nu er jeg gravid og venter mig til maj.
Mht. "trælse måneder", så er nov. dec. og jan. altså ikke trælse måneder.
Både min mand og jeg + et af vores børn har fødselsdag i nov. en har fødseldag sidst i okt. og 2 har fødselsdag først i januar. Jeg tror nok det har været mere træls for den af vores, som har fødselsdag sidst i juni, fordi det er så tæt på sommerferien, men det handler jo om hvad man lægger i det.
Og aldersforskellen...
jeg tror ikke det handler så meget om hvor mange år der er mellem børnene, men mere om deres personligheder. Vi har børn i "alle aldre" og de leger sammen på tværs af alder og køn og der er ingen rigtig "regel".
Tilgengæld kan jeg sige, at dem der har flest konflikter indbyrdes, er dem af samme køn, som der er 2½ - 3½ år mellem!

Så spring ud i det!

Kh. Anne (mor til 6 i alderen 3 - 15 år og venter nr. 7)

Dette er et svar til Er toget kørt??

af Henriette (13-01-2011 kl. 21:34)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook