Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Anonymia

18-01-2011 kl. 09:54

Set af 585

Skilsmisse ?? (1)

Jeg ved ikke hvor jeg skal starte eller slutte, men jeg prøver..

Jeg har kendt min mand i snart 15 år, vi mødte hinanden ganske unge, og jeg blev hurtig gravid. Vi har nu 3 børn sammen.
Vores ægteskab fungerer ikke særlig godt. Vi har tidligere gået til parterapi, og det hjalp, men kun kortvarigt. Nu står vi så her igen på kanten af en skilsmisse.. og jeg aner ikke hvordan og hvorledes.

Jeg ved ikke beskrive alt for meget om vores problemer, for jeg kan dårlig nok selv forstå dem. Men kort beskrevet er han ofte sur og nedladende. Alt hvad jeg gør, er aldrig godt nok, og det har jeg efterhånden valgt at leve med. Men når han er efter vores børn, især den ældste, bliver jeg sgu ked af det. Rigtig ked af det faktisk. Han kan vende 180 grader på 2 sek. og være vred/sur over noget totalt ubetydeligt.
Jeg føler at jeg KONSTANT skal gå på listefødder herhjemme, for træder jeg ved siden af, eksploderer han. Der er meget meget mere jeg gerne ville fortælle, men så ville det fylde en hel roman.

Efter et stort skænderi for snart 2 uger siden, har stemningen mildest talt været et helvede. Jeg prøver at tale med ham om separation, men han lukker fuldstændig af og nægter at tale om det. Han siger at han har brug for mere tid. Men det kommer jo ikke som en nyhed, jeg har bragt det på banen flere gange i løbet af det sidste 1½ år.
Hvordan kan man blive skilt fra en som nægter at tale om det, ignorerer det og er tavs ?!!

Svar til dette indlæg

Skilsmisse ?? (2) Anonymia 18-01-11
kl. 09:56

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook