Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Esk

18-01-2011 kl. 11:18

Set af 899

Ja på LANDSplan...

Men i indlægget blev der jo talt om verdensplan, idet der blev henvist til artens overlevelse, altså hele menneskeheden. Så vidt jeg er bekendt er menneskearten ikke i umiddelbar fare for at uddø - tværtimod. I mange lande er der en enorm befolkningstilvæks og så vidt jeg er informet, kan problemet i kommende generationer snarere blive at vi bliver for mange, end at vi (lokalt set) er for få?!

Som jeg skrev, så får jeg de børn jeg gør for min og min families skyld, da hverken for samfundet eller for at sikre artens overlevelse :-) Og det er jeg sikker på at de fleste andre også gør. Synes måske bare det er at forhellige vores valg en smule, selvom det da ville være rart at se sig selv som en slags verdensfrelser fordi vi får flere børn end gennemsnittet :-)

/Mette

Dette er et svar til Ja, tror du har fået helt galt fat ;)

af Natliv (17-01-2011 kl. 21:54)

Svar til dette indlæg

Men uanset hvor civiliseret du... chael 18-01-11
kl. 12:44

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook