Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

BBB

18-01-2011 kl. 11:22

Set af 1214

Fortæl at det kun er fase....be be

Min kære lille søn på 4½ år kan virkelig få mig helt ud på dybt vand.

Vi var på besøg hos en kære veninde og hendes 2 drenge. Han falder så i søvn på sofaen og er lidt sur da han vågner, det er ikke noget jeg ligger det store i tager ham op og sidder lidt med ham og han får så lidt at spise. I det han er færdig med at spise vil han gerne hjem, jeg siger så til ham at jeg lige skal drikke min kaffe færdig så skal vi nok køre.... Men så bryder helvede da løs han råber og skriger at han vil altså hjem nu og sætter sig ud på trappen hvorfra han råber at jeg skal hjælpe ham med sine sko og jakke. Det vil jeg da også gerne lige så snart han vil lade vær med at råbe efter mig.
Så vil han rive sin jakke i stykker og save alle husene over.... Jamen gør du det min skat, god fornøjelse er mit svar til ham. Der ville han vidst gerne have haft en anden reaktion for det gjorde ham da bare endnu mere hidsig. Til sidst ender det med at jeg sætter ham ud i bilen mens han råber: JEG VIL IKKE MED HJEM. sikke nogle øjne jeg fik af naboerne :( Vi kommer hjem og jeg tager tøjet af ham og ligger ham i seng, han er stadig meget hidsig og vil hoppe i sin seng så den går i stykker, hvorpå jeg svare jamen det gør du bare. Jeg går ud og sætter mig udenfor, tingene flyver rundt der inde.
Han råber til sidst meget højt MOR KOM HER IND... Ja når du kan lade vær med at råbe ad mig, det sker nok en 10 gange før han spørger pænt. Og først der kan jeg snakke stille og roligt med ham, det tog så også kun ca 50 min før han faldt til ro.

Svar til dette indlæg

fortsat BBB 18-01-11
kl. 11:28

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook