Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Katrine

18-01-2011 kl. 12:55

Set af 418

Du skal da ikke græde...

Du skal være stærk, og du skal handle!!!!

Alle de praktiske ting skal nok løse sig. Men måske bliver du nødt til at flytte, hvis det er dig, der vil skilles.

Dit største barn lyder til at have det rigtig dårligt, så jeg synes du skal tænke på dig selv og børnene først og fremmest - undskyld mig , men skid hul i din mands far. Han er da OVERHOVEDET ikke vigtig i denne her sammenhæng. Du skal tænke på, at hvis du har det dårligt, så har børnene det også dårligt. Og det lyder til, at du kun kan få det bedre, hvis I bliver skilt.

Du skal begynde at tage ansvar for dit eget liv: Du lyder til at være en god og kærlig mor, og jeg er sikker på, at dine børn vil få det bedst, hvis du tager ansvaret for hele situationen, tror på dig selv og handler..

Du skal ikke leve i et forhold med en mand, der ikke synes du er god nok. Det er da klart, at det kun er dig, der vil skilles, hvis han rakker dig ned hele tiden. Hvorfor skulle han ville skilles? Han har dig jo, hvor han vil have dig og kan holde dig nede ved hele tiden at kritisere dig...

Kvinde kend din ret og kæmo for dine børn...

Held og lykke, håber du finder styrken til at komme ud, og du skal ikke lytte til din mands bebrejdelser. han prøver bare at få dig til at føle skyld. det skal du ikke finde dig i.

Kh Katrine

Dette er et svar til Skilsmisse?? (3)

af Anonymia (18-01-2011 kl. 09:58)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook