Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Marie

25-01-2011 kl. 12:44

Set af 638

Lige et spørgsmål

Hej alle,

Jeg kunne godt tænke at høre jer helt ærligt hvordan I har det med at være enlige mødre, og hvordan I oplever at jeres børn trives med at være skilsmissebørn. Min situation er den at jeg har tre forholdsvis små børn 1,3,og 6 år. Min mand og jeg har meget ofte konflikter, som tit kommer af ingen ting, men vi gør noget ved hiananden hvilket gør at vi vrisser og skændes. Vi kan som regel ikke holde en weekend uden at vi på et eller andet tidspunkt bliver uvenner eller irritable på hinanden. Jeg er død ulykkelig og tænker tit på at forlade ham....men jeg er så bange for at jeg vil fortryde og så have ødelagt vores familie....det er forøvrigt det jeg får at vide jeg gør af ham.
Min frygt er at jeg kommer til at skade mine børn ved at gøre dem til skildmissebørn samt om jeg overhovedet vil kunne klare at have en hverdag med arbejde og institutionspladser etc.
Men mit spørgsmål til jer er altså hvordan det er og I må rigtig gerne svare helt ærligt. Jeg er selv skilsmissebarn, så jeg ved godt at det ikke bare er noget man kaster sig ud i, men samtidig ved jeg snart ikke noget længere hverken fra eller til, Om jeg skal gå fra ham eller det bare er mig der er skør.
Da mine forældre blev skilt var det en nødvendighed, men jeg kan godt den dag i dag se at det har krævet mange ofringer for mig som barn...det skal også lige siges at mine forældre gjorde alt det de ikke skulle gøre, så det gjorde utrolig svært for os børn at være en del af det.
Årh jeg har så mange spørgsmål og er bare ikke glad.
Tak fordi I læste så langt.

Svar til dette indlæg

Det har været en lettelse SikSak 19-03-11
kl. 14:47

smadderhårdt incognito 17-02-11
kl. 23:17

Min datter har haft svært ved det MEN Mie 28-01-11
kl. 12:21

jeg er blevet godt skilt anne 27-01-11
kl. 20:45

Helt ærligt tkru 27-01-11
kl. 09:03

Hos mig.. monnamor 26-01-11
kl. 19:25

parterapi Marie 25-01-11
kl. 13:59

Rå fremgang Ann# 25-01-11
kl. 13:30

lykkelig mimi 25-01-11
kl. 12:58

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook