Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

anne

28-01-2011 kl. 10:35

Set af 915

forsøge at tale fornuft

Mine pigers far er ikke specielt god ved sine egne tænder, derfor kan man måske ikke forvente at han er så god til andres tandhygiejne. Mine piger er vant til faste rammer i forhold til tandhygiejne og anden hygiejne og de kommer selv og spørger hvis de synes de trænger ind i mellem. måske de også gør det hos deres far, måske han beder dem selv børste, det ved jeg ikke.
Det der er sværest hos os er at den mindste (snart 3 år) har meget sart hud og har brug for smørring af fødder 1-2 gange dagligt. De 5 dage hun er hos sin far er de meget begrænset evt slet ikke blevet smurt, hvilket resulterede i hælrevne ved sidste samvær. om den var på vej alligevel ved jeg jo ikke, men huden kan holdes smidig med creme og det mildner i hvert fald problemet væsentligt. grunden til at det undrer mig at han glemmer hendes fødder er at det er fra ham hun har arvet den sarte hud og han smørrer sine hænder mange gange dagligt (eller der gjorde han i hvert fald da vi boede sammen så mon ikke det fortsat er et behov)

du må sørge for at give dine børn gode vaner, og håbe på at de tager det med hen til deres far. Jeg skriver, ifølge aftale, mail om diverse emner inden samvær og i denne mail beskriver jeg hvor meget jeg gør og hvornår for den mindstes hud pt. måske er han ligeglad med mine kommentarer pr mail, men jeg kan ikke presse ham yderligere til at tage imod råd og vejledning, han bliver trodsig som et barn og så bliver problemet større.

a

Dette er et svar til Tandbørstning, eller mangel på samme..

af monnamor (25-01-2011 kl. 08:01)

Svar til dette indlæg

Tja.. monnamor 30-01-11
kl. 14:26

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook