Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Sommerfnis

04-02-2011 kl. 19:29

Set af 1277

Opfølgning - Min datter er for tyk

Hej med Jer

Vil lige give en kort opfølgning på mit tidligere indlæg omkring min datters vægtproblem.

Vi er begyndt at cykle til og fra børnehave, og når hun kommer hjem er hun med ude og gå tur med hunden. Desuden går hun til gymnastik, svømning og fodbold. Så hun får rørt sig en del.

Hun er langt fra kræsen, så der er masser af muligheder for at fylde hende med grøntsager og andet godt i stedet for søde sager, som hun er stor tilhænger af.

I går var jeg så til lægen med hende, til en opfølgende samtale. Hun har knækket sin kurve fuldstændig. Hun er vokset 2 cm. men har samtidig tabt 500 g. Og hendes vægt har fordelt sig mere jævnt på hendes krop.

Nu skal vi til lægen igen til august, for ikke at falde tilbage i de gamle vaner, men fortsætte den gode stil.

Tusind tak for hjælp og gode råd herfra. Det er godt at have et sted at hente inspiration når man føler sig magtesløs. Jeg er glad for det vi nu har gjort, selvom det har været en kamp, og nok altid vil være det, for jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at vi har forandret både min datter men også vores liv til det bedre :o)

Taknemmelige hilsner

Anja

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook