Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Rikke

08-02-2011 kl. 19:24

Set af 1406

Et spørgsmål om værelser

Vi venter nr 4(ved ikke hvilkent køn), de andre er drenge, og vi har altså ikke værelser nok til alle, og det er pt helt fint, men så fik jeg en tanke, at måske kunne vi lave et fælles soverum for dem i det store værelse, og så et computer/tegne/lege rum i det lille værelse..Vi har også en hems, som jeg ville lave til hyggetrækketilbage rum..Og så må vi rykke i stuen, der ville jeg lave en flydeseng i det ene hjørne, med foldedøre til at trække for når vi vil have ro.. er der nogen som har det sådan, eller noget der ligner? Drengene er 6,3½, 2 og så baby(dette skulle først sættes i værk, når baby er færdig med at sove hos os).Den store har pt fået hemsen, men bruger den sjældent, han vil hellere sove med lillebror:-)

Svar til dette indlæg

Sådan er det hos os 7dejligebørn 12-02-11
kl. 14:08

lyder bare enormt hyggeligt :-) Sandrakc80 12-02-11
kl. 10:41

var det ikke federe KamillaS 09-02-11
kl. 15:02

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook