Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

forvirret kone

08-02-2011 kl. 21:26

Set af 615

Det er noget rod.. :(

Jeg er sammen med min mand på 6 år.. Vi blev gift for 3 år siden.. og sammen har vi en dreng på 4..

Jeg føler ikke jeg får nogen form for modspil i vores forhold.. Jeg kan være nok så sur/rasende.. Men vi har aldrig skændes.. han klapper i som en østers.. og så står jeg der med mine frustrationer.. :( På et tidspunkt valgte jeg at ignorere ham, da jeg tænkte at så måtte han da sige hvis der var noget galt.. men nej.. Vores søn har en gang bidt mærke i at der var noget galt.. Men vi tog en snak og prøver nu igen.. Men føler mine følelser for ham er væk.. han siger "jeg elsker dig skat" og jeg svare det tilbage, men oftest bare for at sige noget uden at mene det.. Det er jo ikke fair.. :(

Jeg savner spontanitet, sex på alle tider af døgnet, lange dybe (tunge) kys (ved det er noget mærkelig noget, men det sker kun nogle gange når vi har sex.. :( ) Savner at føle lyst til sex med min mand.. Savner at snakke om alt og ingenting.. Når vi snakker omhandler det kun arbejde og vores søn..

Han ligger op til sex, men oftest når det er jeg har været sur/irriteret.. Og det er jo ligge ligefrem der jeg har mest lyst..

Jeg har en ex kæreste jeg har skrevet med siden vi slog op for ca 10år siden.. Vi har skrevet sammen udelukkende som venner.. Men han har altid haft en speciel betydning for mig.. Og er uden tvivl min sjæleven..

Forsættes..

Svar til dette indlæg

2 forvirret kone 08-02-11
kl. 21:27

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook