Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

chael

08-02-2011 kl. 21:42

Set af 1596

Om hvorvidt man skal have...

...hjælp til det eller ej.

Dermed ikke sagt, at jeg ikke mener man har ret til det. For jeg har flere vennepar og familie, der har fået hjælp. Jeg ville også selv gå i behandling, hvis jeg ikke selv kunne.

Men facts er bare, at når man over en hvis alder, så er kroppen bare ikke ung mere, og æggene bliver dårligere og dårligere.

Derfor behøver man jo ikke føle sig gammel, men det er jo ikke noget biologien tager højde for.

Jeg dømmer ikke nogen. Men jeg tror det er fordi man står på hver sin side. Nogen får tidligt i livet, andre sent. Og begge parter føler sig stødt.

Jeg var und af alder, men mere end parat til at få børn. Og jeg er SÅ glad for jeg er "ung". Men havde mit liv set anderledes ud, så havde jeg også været glad for det.

Jeg har bare altid ønsket børn inden jeg fyldte 30. Og jeg er nu 26 lige om lidt. Dermed ikke sagt et jeg ikke prioritere karriere og arbejde. For det føler jeg tit jeg bliver sat i bås som en der bare er ung mor og ikke gidder arbejde, for det passer slet ikke. Jeg er igang med min karriere. Men den står bare ikke frem for børn:)

Jeg mener ikke noget nedladende med kvinder der ældre da de valgte at får børn. Men rent biologisk, så er det jo bare sådan naturen er indrettet:-/

*Camilla

Dette er et svar til øv

af Ditte Maj (07-02-2011 kl. 23:58)

Svar til dette indlæg

Tak for dit svar Ditte Maj 11-02-11
kl. 12:28

Jamen, søde Camilla :-) Louise 10-02-11
kl. 20:15

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook