Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

tlru

09-02-2011 kl. 09:27

Set af 384

Tænk dig om

Jeg var sammen med min ex i 17 år - og savnede også en del af de ting du skriver. Dog var min ex ikke altid lige sød - skældte ud over småting... Sex var for mig oftest noget der skulle overståes - og vi kyssede også sjælden tungekys - jeg havde simpelthen ikke lyst.

MEN - en dag lagde en anden mand an på mig - og jeg endte op med at kysse med ham en aften - det fik mig til at vågne op.... Se i øjenen, at der var noget galt. Så jeg gik fra min mand - inden der skete mere med ham den anden - og der er aldrig sket mere siden - han var bare et symptom på at der var noget galt.

Mit råd - drop kontakten til ex'en. Find ud af om du vil din mand eller ej. Og hvis du vælger din mand fra, så kan du kontakte ex'en igen.

Held og lykke
Tanja (lykkelig enlig mor med en dejlig kæreste)

Dette er et svar til 2

af forvirret kone (08-02-2011 kl. 21:27)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook