Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Ano

12-02-2011 kl. 19:57

Set af 383

Tak for svar

Tak for dit svar.
Ja, forholdet er slut, helt slut! Har gjort alt hvad jeg kan for at redde det, men må desværre indse, at det er forgæves:( Min mand nægter at gå med i parterapi, desværre, det var sidste mulighed. Han vil ikke samarbejde om at redde vores ægteskab, og vil heller ikke skilles -så derfor må jeg være den der tager beslutningen. Han vil helt sikkert modarbejde mig hele vejen, ville ellers helst klare det i en god tone af hensyn til vores dejlige unger!
Han pakkede lidt ting i eftermiddags og kørte sin vej. Aftalen var, at han ikke skulle komme tilbage før i morgen. Nu er han her igen -siger at så længe han betaler husleje, nægter han at flytte ud. Jeg vil egentlig gerne bare væk, men kan ikke få mig selv til at slæbe ungerne med - og ved heller ikke hvor jeg skal tage hen... og at efterlade dem hos ham er også svært...
Bliver jeg virkelig nødt til at blive her til huset er solgt af økonomiske grunde??? Må virkelig få en tid i banken hurtigst muligt.

Dette er et svar til Nej, det føles "kun" sådan

af Ann# (12-02-2011 kl. 19:45)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook