Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Grrrrr

13-02-2011 kl. 12:54

Set af 683

Er pisse gal!

Uha... Må lige af med lidt herinde, tøser!

I går var min mand ude at se sport om eftermiddagen. Da han kommer hjem til aftensmadstid kan jeg lugte og mærke han har drukket. Da jeg spørger ham, mener han at have drukket imellem 5 og 7 øl. -Jeg fortæller ham, at det ikke er ok at komme hjem en lørdag aften halvsnaldret, men det mener han åbenbart at være i sin gode ret til!!! Jeg bliver eddike sur, for i min verden er dety ikke ok!

Nå... Men han havde så åbenbart pludselig en aftale med en ven om aftenen. Jeg spørger til, hvad de skal og han ved det ikke liiiiige. -Melder så ud, at jeg ikke synes det passer ind i planerne, hvis han nu pludselig skal på druk, da jeg netop er opstartet fuldtidsarbejde efter endt udd. og der derfro er meget, der skal ordnet og arrangeres i weekenden til den kommende uge.
I morges ligger han ikke i sengen. -Da min søn og jeg kommer ned, ligger han på sofaen. Efter at have forbandet ham langt væk i nogle timer siger jeg til ham at han skal skride op i seng. Gider simpelthen ikke se på ham!
Jeg spørger, hvad han har lavet, og han siger bare "ingenting"! Grrrrrr.......
Jeg har netop lagt min søn til at sove til middag, og imens går han på toilettet og kaster op. -Går så i seng igen.

Jeg er så eddike pisse sur, det er helt vildt!!! Han gør sådan nogle ting 2-4 gange om året, og hver gang føler jeg mig i den grad pisset på. -Det er fandeme ikke i orden i min verden, og jeg føler på alle måder, at han er et egistisk møgsvin pt!

Svar til dette indlæg

2 Grrrrr 13-02-11
kl. 12:55

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook