Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

<:3)-

14-02-2011 kl. 15:14

Set af 1081

Forsat...

Nej, energien er ikke helt den samme, men der er også forskel på at have 1-2 børn og så at have 6-7 børn. Eller også er energien den samme, jeg bruger den bare mere nu, end jeg gjorde dengang...

For mit vedkommende er mine graviditeter ikke blevet mere besværlige. Tror det igen er forskelligt fra person til person, hvordan man oplever det.
De mest besværlige af mine graviditeter har nok været nr. 1 (tvillinger) og nr. 4 (fødte en stor dreng på knap 5 kg).
Så har ikke følt alderen trykke i den forbindelse.
Tror dog nok at alderen har gjort det lidt sværere for mig at blive gravid, men det er også det eneste.

Mht. din ADHD, som din søn har arvet fra dig, så syntes jeg du skal pakke din dårlige samvittighed langt væk.
ADHD er ikke det værste man kan få med sig...
De gener jeg har været med til at give videre til mine børn, har heller ikke gjort livet nemmere for dem, men netop mine gener har gjort mine børn til dem de er og jeg ville ikke have ønsket dem anderledes.
Men netop fordi jeg selv kender til de problematikker, som de oplever, føler jeg at jeg har nemmere ved at hjælpe dem, end hvis jeg ikke selv kendte til det. Så måske er det netop derfor, at jeg har fået netop disse børn, hvem ved? ;-)

Knus Anne (6 børn i alderen 3 - 15 år og i 27. uge med nr. 7)

Dette er et svar til Du giver selv lidt svaret...

af <:3)- (14-02-2011 kl. 15:05)

Svar til dette indlæg

Tusind tak Sandrakc80 16-02-11
kl. 12:47

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook