Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Grrrrr

14-02-2011 kl. 20:07

Set af 469

Update

Hej alle!

Tusind tak for jeres mange inputs!

Vil starte med at sige, at min mand absolut ikke lider nogen nød mht. at se sine venner eller tage til fester i byen osv. -Han er afsted flere gange om måneden til div. fester, osv. Går til sport med vennerne 3 gange om ugen (med tilhørende 3. halvleg!).
Normalt er jeg absolut ikke sur over det, og vi har begge frie tøjler, men vi clearer det normalt med hinanden.

Nå... Men han er pisse ked af, at det endte som det endte. Han har svært ved at finde ud af, hvornår han har fået for meget eller så meget, at han skal stoppe for at være noget værd dagen efter.
Vi havde aftaler om søndagen med vores søn og halve aftaler med vores venner, som måtte aflyses pga. hans lille druktur, og det er i min verden ikke ok!

Som nogle af jer også skriver, ville I ikke en gang kunne leve med at han var afsted et par gange om måneden, men det er noget jeg har lært at leve med. Han har brug for det og det er ok.
Men! Finder mig ikke i, at jeg står tilbage med lorten (opvask, tøjvask osv., osv.), bare fordi han ikke kan holde sig i skindet.

Og ja... Jeg ER dominerende :) Men synes ikke jeg er unfair :)

God uge til alle og endnu en gang tak for inputs!

Dette er et svar til 2

af Grrrrr (13-02-2011 kl. 12:55)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook