Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Brylle

24-02-2011 kl. 11:25

Set af 377

Dejligt at blive bekræftet

Her er min lille historie.

For 3 år siden blev jeg skilt, efter 12½ års ægteskab. Derfra har jeg 2 skønne piger på nu 15 og 12.

Fandt mig derefter en skøn ung mand, der ikke havde børn så det måtte vi jo have :-) Jeg ville have, inden jeg blev 40, da det er min grænse.

Nu har vi lille musen, og hun er snart 7 måneder. Jeg er SÅ LYKKELIG. Hvor er det velsignende, at få lov at blive mor igen.

Jeg bliver 40 til maj i år. Men men men.... jeg er snart skruk igen :-)
Hun skal da ikke være helt alene, som rosinen i pølseenden, og hvad med alle de ny-invisteringer vi har gjort... ?? Barnevogn, seng, puslebord, højstol osv osv Det ville da være spild, kun at bruge det en gang til ;-)

Min mand, som bliver 27, har også et stort ønske om at få et barn mere, så vi går nok igang igen, når lillepigen har rundet det første år. Så væk er princippet om, at 40 er min grænse. Jeg vil ikke længere begrænse livet. Hvis vi kan, så gør vi det. Børn er en velsignelse, og så er det jo dejligt at se, at jeg ikke er alene :-)

Held og lykke til alle jer modne mødre :-)

Svar til dette indlæg

hi hi Lotte40 24-02-11
kl. 19:14

:-) ja, det er sjovt som ens grænser LeAn 24-02-11
kl. 12:43

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook