Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

debsemor

26-02-2011 kl. 10:53

Set af 1448

Jeg er

ret sikker på, at jeg er gravid!!!!

Jeg har 3 positive test, taget tirsdag, torsdag og i dag. De sidste to meget tydelige.

Jeg har ømme bryster og menslign. smerter samt trækken i balderne.

Jeg er temmelig sikker på, at jeg mærkede ægget sætte sig fast 2 dage efter ÆO.

Jeg er dog rystende nervøs alligevel.... Har prøvet at stå med en positiv hjemmetest, men hvor lægen ikke kunne teste mig postitiv. Jeg begyndte at bløde 3 dage senere.... Der havde jeg dog ikke de symptomer, som jeg har nu...

Så nu er der kun at vente på dommen fra blodprøven, som jeg skal have taget mandag. Svaret får jeg nok først dagen efter, da den tages hos min egen læge.... Så helt til tirsdag skal jeg vente.... ÅH - holder det ikke ud!!!

Og bagefter - hvis den er der - at skulle vente på TS og bagefter NF og derefter MD... jeg kan allerede nu mærke, at jeg bliver et nervevrag, som jeg var i min graviditet med vores søn...

Undskyld jeg læsser dette ud over jer piger, som også kæmper og nogle af jer meget længere tid end jeg.

/D.

Svar til dette indlæg

Wauw virke1980 28-02-11
kl. 11:48

Det lyder da..... Lejo 26-02-11
kl. 21:20

JAAAA pele 26-02-11
kl. 14:28

Jamen debsemus lillebitte 26-02-11
kl. 12:41

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook