Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

bellarina

27-02-2011 kl. 17:05

Set af 1069

jeg syntes

Nu har vi 3 skønne og raske piger på snart 8, 5 og 2 år. Har indtil nu været vild efter at få nr 4 men kan bare se at med 3 børn har jeg overblik over dem og kan give hver enkelte barn den opmærksomhed det har brug for. Jeg tror ikke jeg kunne ha det hvis jeg havde 4 børn. Så blir det for stressende alt sammen. Jeg syntes det er skønt at få børn men syntes det ville være synd for de tre jeg har nu at få en til. Børnene vil selv kunne fornemme at det pludselig blir for meget for både mor og dem selv. Livet er andet end børn og glæder mig til at kan ha lidt alene tid med min mand for det har vi da ikke prøvet i meget meget langtid. Utroligt at jeg sidder og skriver sådan nu. For en måned siden havde jeg en helt anden mening. Min mand er utrolig glad for at jeg tænker sådan nu. Sådan har han nemlig hele tiden haft det at 3 er nok Hvis jeg ser en mor med 6 børn tænker jeg puha hun må da være godt træt men hun må jo osse ha energi og overskud til det ellers fik hun vel ikke 6 unger. Man skal jo heller ikke sætte sig for surt i det, nu tænker jeg økonomisk. Jeg er glad for at jeg har ændret mening for jeg vil blive alt for stresset med 4, 5 eller 6 børn.

Dette er et svar til Holdning til mange børn......

af sassy (24-02-2011 kl. 14:17)

Svar til dette indlæg

Det lyder til... Charl8 10-03-11
kl. 13:47

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook