Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

mig

01-03-2011 kl. 02:33

Set af 1367

meget ked 2

og jeg ved godt at jeg kan finde ud af at gøre ting rigtigt. måske ikke i hans målestok men i en som ellers er ok.

jeg har gået til terrapi tidl for at afhjælpe mig selv men blev nød til at stoppe desværre. og sammen har vi prøvet at gå men efter 2 gange var deres svar at vi nok bare ikke passede sammen.

jeg kan snart ikke mere. mine følelser er revet ud af deres grundvold og jeg befinder mig i en boble som jeg ikke kan slå hul på og komme videre fra.

vi har en søn/datter sammen . jeg har de sidste par dage ikke taget tlf når han har ringet.men pænt skrevet bagefter hvor han har spurgt til dem og jeg svarer de har det godt.

men så ind imellem bliver jeg så gal over alt det her og måden jeg har skulle sidde i venteposition over mit liv og så skriver jeg de værste sms til ham. hvordan holder jeg op med at være sådan for det hjælper mig ikke eller min mavepine over at jeg er endt her.

jeg vil bare gerne glemme og komme videre smile og være glad igen hele tiden. og undgå de her huller jeg synker ned i.

puha hvor er det træls at lykken ikke bare kan være hos mig men at livet skal stinke sådan.

ikke engang græde kan jeg jeg er bare stivnet.

mig
som ikke engang ved hvad jeg vil med det her indlæg

Dette er et svar til meget ked

af mig (01-03-2011 kl. 02:26)

Svar til dette indlæg

Klart Anne 03-03-11
kl. 00:22

Hvad ville du råde din bedste veninde Natliv 01-03-11
kl. 14:51

Æv æv xxx 01-03-11
kl. 08:14

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook