Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

LeAn

02-03-2011 kl. 10:32

Set af 953

Eller også gør ts...

Det er ikke til at sige, hvad der sker når den første eufori har lagt sig og der går lidt mere hverdag i tingene.

Jeg siger ikke, at det er tilfældet her - men det sker, at man kaster sig over en ny partner efter et brud for at have nogen. Og når tingene så falder mere på plads i hovedet - så ser man, at det var en slags "nødløsning" (undskyld ordet, kunne ikke komme på noget bedre).

Igen - jeg siger ikke det er tilfældet her, men jeg har svært ved at tro på at ts er så afklaret omkring bruddet med ex'en at det ikke vil give knas og knuder længere henne i forløbet. Med mindre ts i virkeligheden var lige så træt af sin ex som omvendt...

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til Enig, specielt når du er gravid...

af lomoki (01-03-2011 kl. 21:06)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook