Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

LeAn

03-03-2011 kl. 12:21

Set af 813

Du skriver desværre

men er det ikke godt, at samværet er kommet i gang?

Jeg mener så, at samværsforælderen skal gøre sig fortjent til at få del i forældremyndigheden, når der er gået så lang tid. Det kan være ved at samarbejde med bopælsforælderen (stiller også krav til denne), vise interesse for barnet ved regelmæssigt samvær og ved at interessere sig for barnets hverdag (ting i skolen/inst, evt fritidsinteresser) osv. For har man ikke set sit barn i så mange år - så er man jo ikke i stand til at træffe beslutninger på sit barns vegne.

Jeg har levet med konsekvensen af et afbrudt forhold til den ene forælder. Min eks-mands far forsvandt da min ex var ca 14 år - gik simpelt hen under jorden. Min ex havde boet hos sin far efter forældrenes skilsmisse og blev sendt til sin mor. Det er noget, der giver dybe sår - og der blev desværre aldig fulgt op på det med noget hjælp til ham :( Han mødte sin far ved et tilfælde efter ikke at have set ham i næsten 15 år - men de fik aldrig talt om hvad der skete. Min ex-svigerfar var et elskeligt menneske - men det han gjorde mod sin søn var utilgiveligt. Så det er ikke fordi jeg mener det er i orden bare at forsvinde og så dukke op igen.

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til Jo desværre..

af Kanditte (03-03-2011 kl. 10:32)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook