Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

anne

09-03-2011 kl. 14:09

Set af 422

langdistanceforholds fremtid

Hej med jer.
Jeg er fraskilt og har mødt en sød og dejlig mand. Vi har haft weekendforhold ¾ år og emnet ”vi har aldrig mulighed for at lave det blive til mere” har været oppe at vende jævnligt. Der er geografisk afstand i mellem os og vi har jo hver især børn med andre og vores arbejde mm der holder os i området. Egentligt nyder jeg mine kæresteweekender og resten af tiden er jeg lykkelig alenemor til 2 børn på 3&5. Mine hverdage er fyldte og i forholdet til pigernes far oplevede jeg det som en stor lettelse at blive alene mor til 2 små, hvor jeg før følte mig som alenemor til 2 små og en forvokset kolerisk teenager. Jeg har egentlig ikke nogen trang til at flytte sammen med min kæreste men det virker også lidt formålsløst at vores forhold ikke kan udvikle sig. (jeg ville heller ikke afvise muligheden for at skulle have et barn med min kæreste hvis forholdet udviklede sig) nogen af jer vil måske sige at man altid kan flytte, og ja, men jeg er ikke interesseret i at risikere en retssag og at miste bopæls adressen for mine 2 børn, og han vil også være ked af at miste sine hverdage med sin datter. Jeg ved ikke helt hvor jeg vil hen med dette men er der andre der har det som mig eller har nogle kommentarer tager jeg gerne imod.
a

Svar til dette indlæg

SKAL det blive til mere? LeAn 09-03-11
kl. 14:36

et andet frustrations element anne 09-03-11
kl. 14:24

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook