Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Joan

09-03-2011 kl. 23:35

Set af 1366

Åhr altså, nu fik du mig sgu til at tude

med- kan dælme godt forstå at I er glade for den begivenhed, hvor skønt for ham... og jer! Stolte forældre burde foreviges på et billede- de lyser/ gløder nemlig!
Man bliver så jublende smadderglad, når der kommer et gennembrud i udviklingen- om det så er af fysisk eller mental karakter,stor eller lille, det spiller ingen trille, bare der er udvikling!

K var næsten 4 år inden hun begyndte at gå, men nu er hun, som got 6½ årig, sgu allevegne herhjemme, piller i skufferne (hun hævde igår der var et korthus i bestikskuffen i køkkenet) hopper siddende på knæ i sofaen, og kan røre ved ting, hun taler som et vandfald, selv når der skal børstes tænder, og hun kan fløjte, er begyndt at spise med gaffel selv nu, tager selv tøj af/ på i bh, tisser/ "pøller" på toilettet i bh (tøj+ toiletbesøg går MEGET TRÆGT her hjemme) :o)

Stort tillykke med de første 10 skridt :oD
KNUS fra Joan :o)

PS. Du har helt ret, man må også dele de lykkelige begivenheder med andre, bla her på denne side!

Dette er et svar til Min søn har taget sine første skridt!!

af Mia-S (09-03-2011 kl. 17:49)

Svar til dette indlæg

Wow Lise 10-03-11
kl. 08:33

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook