Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Charl8

10-03-2011 kl. 13:40

Set af 970

Er ikke helt enig med dig...

Jeg er nu ikke helt enig med dig. Vi har også 3 børn og prøver at få nr 4.

Jeg har ikke forældre eller andre til hjælp med rengøring eller andet og lider nok lidt af rengørings vanvid. Jeg støvsuger hver dag, når jeg kommer hjem fra arbejde eller efter aftens mad. Prøver en gang i mellem at tage mig sammen og lade nogle krummer ligge.

Jeg har et enormt energi overskud. Vores børn bliver puttet kl 19-19.30 hver dag. Mandag og torsdag har jeg spinnings hold fra kl 20-21 og skal til i gang med zumba instruktør uddannelsen, som jeg så vil have hold med om tirsdagen. Ud over det går jeg i strikke klub sammen med alle naboerne en gang om måneden, mødes med mødregruppen, spiser med veninder og tager i biffen også en gang om måneden.

Jeg dur virkelig ikke til at siddet mig ned og slappe af... Jeg slapper af når jeg laver noget og jeg elsker at være i gang hele tiden. Min mand får nogen gange stress over at jeg ikke bare kan sætte mig, men har accepteret at det er mig...

Fx efter vi havde været en tur i USA og kommer hjem, kan jeg ikke finde ro, før jeg har ryddet op og sat vasketøj over. Og jeg ved at jeg ikke bliver anderledes når jeg får nr 4.

Vi er ingeniør begge to, men arbejder vores 37 timer og det er det. Vi er begge hjemme hver dag kl 16, min mand hygger med børnene mens jeg går og små rydder op, men jeg har altid tid til mine børn.

Så tror altså også der findes storbørns familier, hvor der stadig er styr på tingene, tros mange børn. Tror bare det er en prioritering..

Knus Charlotte, mor til Katrine aug04, Nikoline sep07 og Mathias nov08

Dette er et svar til Jeg tror bare de accepterer "kaos"

af Delfin (04-03-2011 kl. 09:23)

Svar til dette indlæg

Nu anser jeg ikke 3 børn som en stor- Delfin 11-03-11
kl. 09:15

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook