Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Charl8

10-03-2011 kl. 13:58

Set af 1157

Rigtig godt skrevet....

Og hold da op, hvor er jeg ked af den sidste gruppe du lige beskrev. Vi har desværre en mor her i byen som har 7 børn med 5 fædre. Den yngste går i min datters klasse og til sidste klassefest (går i 0), hvor man var inviteret med forældre, for at ryste os sammen, kommer hans storesøster op med ham og går igen.

Så spørger en af de andre forældre hvor hans mor er og han svare at hun vil ikke være sammen med mig, så han var kommet alene. Da der bliver besluttet at han skal sendes hjem igen, fordi vi forældre i klassen ikke tør/vil stå til ansvar for ham, hvis nu der sker noget, så kunne jeg bare ikke mere og blev nød til at gå for mig selv. Mit hjerte bløder for den dreng, har sådan en lyst til at høre om han vil bo hos mig, men hvad så med de 6 andre søskende.

Ej hvor er det bare så forfærdelig. Han har siden han har været 2 selv fået lov til at gå over de store veje i vores lille by og er kommet til by fest selv osv. Jeg har aldrig set han mor, men ser ham og søskende tit.

Har sådan en lyst til at gå op og banke hende i hovedet og bede hende vågne op

Nå ved egentlig ikke hvad jeg ville, men synes det var rigtig godt skrevet din oplæg.

Knus Charlotte, mor til Katrine aug04, Nikoline sep07 og Mathias nov08

Dette er et svar til 2 slags familier

af hekke (07-03-2011 kl. 21:31)

Svar til dette indlæg

Et sidespor... jojo1 11-03-11
kl. 20:06

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook