Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Joan

11-03-2011 kl. 16:54

Set af 1256

Hvor er det dog dejligt for jer! Det

glæder mig virkeligt at læse :o)
Jeg vil jo nødig være den, der slukker lyset i jeres øjne og tvinger armene ned langs siden igen, så jeg HÅBER virkelig, det går igennem, men man ved sgu aldrig- vi har jo stadig en ansøgning liggende på
(d)en billig(ste) tandemcykel på markedet- under halvdelen af, hvad de dyreste koster, og den ansøgning er fra august/ sept. 2010- ligesom vores ansøgning om dækning af medicinudgifter har 1 år jubilæum i denne måned!

Jeg kan ikke huske, hvilken kommune du bor i, hvis du altså har sagt det, men vi bor i Kbhvn.s komm., og her går det fandeme noget trægt.

Jeg ringede derud (på mandag er det 2 uger siden) og Uh og Ih de havde så travlt, og hun var sleeeeeet ikke sagsbehandler, så der var sgu mange ting i vejen.
"Jeg skal nok sige, du har ringet, og gerne vil ringes op af sagsbehandler" "Øh, nej, jeg vil ikke gerne ringes op-jeg kræver at blive ringet op!" men som du kan regne ud- uden held. Jeg tror sgu jeg vil til at skrive til dem istedet for- jeg kan bare ikke se, hvordan det på nogen måde kan være tidsbesparende, for slet ike at tale om både min og komm. økonomi.

Jeg håbe virkelig at I får jeres cykel hurtigt, så I kan møde det lunere forår i susende fart :oD
Tak fordi du skrev tilbage, supersødt af dig!
Knus fra Joan, der gerne vil høre mere, når tid er :o)

Dette er et svar til Til Joan - om handicapcykel

af Tina (10-03-2011 kl. 17:50)

Svar til dette indlæg

ang. det at skrive til sagsbehutler Lotte J.L. 11-03-11
kl. 19:13

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook