Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Anne

11-03-2011 kl. 19:23

Set af 1614

Tvillinger og legeaftaler

Jeg har tvillinger på snart 4 år og 6 måneder. De er af hvert køn og går i samme børnehave og da der kun er en stue, ja så går de så også der sammen. Indtil videre har vores søn ikke ville på legeaftaler ude, men pludselig er det fantastisk, hvilket jo er dejligt. Men der er ramaskrig hos den der ikke har en legeaftale, fordi den anden skal ud og lege og den ikke selv skal. Ofte ender det med at de forældre der skal have dem med hjem, tager dem begge med fordi de synes det er synd for den anden. Jeg er dog villig til at tage skriget og skrålen, da jeg synes de skal have lov til at være alene en gang imellem, både den der er ude og den der er alene hjemme sammen med mor og far. Hvis vi så har en legekammerat med hjem, så fungerer det ikke altid særlig godt. Synes tit at drengen tager kontrollen og vil lege vilde lege og det er også hvis det er en pige der er med hjemme og pigerne havde aftalt at lege med pigelegetøj. Synes tit det ender med at datteren bliver ked af det og leger alene. De har jo også 100% samme venner for tiden, men synes nogen gange det er et problem. Når de er uder sammen så siger forældrene at de leger fint alle sammen, men herhjemme giver det konflikter.
Hvordan griber I andre tvillinge mødre det med legeaftaler an?
Anne

Svar til dette indlæg

Oplever det samme HV 22-04-11
kl. 21:59

Jeg tror du gør rigtigt i.. Maiaz17 12-03-11
kl. 13:28

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook