Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Joan

11-03-2011 kl. 21:00

Set af 1306

HAHAHA BRØLER AF GRIN :oD Thor var

aktiveret- og det var mor Lotte sgu osse- tak for det latterbrøl :o)

Jo, vi hyggede os i en stol, krøllet helt sammen begge to, mens vi så Sigurd og Symfoniorkesteret, og i takt til musikken "fik hun talt sine ribben" vrid og vend, skrig og skrål, fnisen og grinen- og siden legede vi "mo-mo-mo" (selvopfunden leg, hvor hun sigger mo mo mo- og "det må man bare ikke sige, for så bliver man kildet"!, så jeg sad overskrævs på hende med mine hænder omkring hendes håndled (og hun er så stærk, at jeg ikke kunne trække hendes højre arm helt ud med min venstre, men efter lidt kild kunne hun ikke holde armen ind til kroppen af grin, og haps var mor der som en huggende slange og fangede barnets arme- og så blev hun kildet med næsetippen og jeg fik fat i halsen og fik hende nappet lidt dér også, men jeg må indrømme at jeg bliver hurtigere træt end hun gør. Efter maden, som var fra den lokale pizzapusher (manden laver ellers altid hj.lavet pizza, men skulle til noget på skolen, så han kunne ikke nå det idag- vi har faktisk spist pizza hver fredag siden 92-93, hvor de "rigtige" Ninjaturtles holdt deres indtog i DK, hørte vi musik fra Synscenter Refsnæs, hvor læreren Nick, som er deres svar på Ray Charles!, holdt Musik med Nick sammen med en stor håndfuld synshandicappede, incl os selv. Vi spillede og sang med, og K drejede om sig selv, og klappede, spillede maracas, grydelåg, som blev erstattet af 2x xylofoner, magen til det Nick gjorde. Hun har leget med far og Cirkeline og Frederik=så hyggeligt! Kom i seng for 20 min siden.
Puha- det var den dag :o)

Knus fra Joan- og TAK Lotte!:)

Dette er et svar til ej altså Joaaan

af Lotte J.L. (11-03-2011 kl. 19:41)

Svar til dette indlæg

uhm - bliver dejligt bobleglad Lotte J.L. 11-03-11
kl. 21:15

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook